Concurs: Castiga un carucior de copii

carucior


Cei de la Cord Blood Center pun saptamanal la bataie un carucior in valoare de 500 de euro, iar castigatoarea se alege prin tragere la sorti. Pana acum s-au castigat 40 de carucioare.

Ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti in concurs : daca sunteti insarcinata sau una dintre membrele familiei dvs este insarcinata, nu trebuie decat sa va inregistrati aici. Ulterior eu am fost sunata de cineva din cadrul firmei, care mi-a prezentat oferta lor referitoare la recoltarea de celule stem la nasterea bebelusului. Am vorbit cu tipa respectiva si i-am spus ca noi am decis sa nu recoltam si mi-a zis ca indiferent de alegere eu tot sunt inscrisa in concurs si daca ma razgandesc in relatura cu recoltarea de celule stem voi avea toate informatiile pe mail.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu